Thursday, June 19, 2008

Graphic Design


Ni tido punye trend sbb aku dah ngantok..Mengantok..jumpa lagi kwn2..
good night..



design dah siap, baru aku perasan, mcm cover novel siot..hahaha..
jiwang ter'over'...hah, lantaklah...


Otak aku weng seh...hahah..mencarot tol malam2 ni..tapi ni je yang bleh relase tension aku..



Aku botak. Ini lah yang aku inginkan beberapa minggu lepas. Aku dah nampak sesuatu, aku mudah di inspire oleh sesuatu atau seseorg. Inilah wajah terbaru aku.
August 2, 2008.


No fix komen untuk image ni. Tone lebih kurang dengan bwh (sbnrnye aku copy je gradient dia, implement kat image ni).. Pergh, rayban baru dah masuk dah dalam gmbr. =)




Susahnya hadapi cinta seorang diri. aku korbankan kepentingan diri hanya untuk kau, tapi mampukan aku bersabar lagi tatkala aku rase kesepian dan keseorangan..



Aku buat design ni masa ni aku tgh mood KO..aku pun tak tau kenapa.semua benda tak kena sejak last night. Aku cuba untuk guna color2 yang keluar dari emosi aku..tapi at last, color ni jugak yang pakai.
Ish2...mmg perasaan aku tgh berkecamuk skrg ni..

Kebanyakkan design ni banyak ikut emosi aku bile buat.kalau color dia gelap, means aku tgh bermurung, kalau color2 dia ceria, maknanya aku tgh ok..

4 comments:

Sang SyaffeQ said...

Bro!!
Aku jeles tengok ko nyer design.
Lawa siot!!
serius shit!
hahahaha

ronstudios a.k.a Abdul Hadi said...

mane de..
biasa2 je lah...
ko nye lagi smart...
teruskan mendesign..!!

Anonymous said...

salam ronstudios,
i've read your comment.Thanks alot for it.Ala-ala fotopages??Have u heard about clickcounter??It's a group of professional photographer in malaysia but not all can join that group,only team photographer yg dah berpengalamn dan pernah ambil job wedding artis dan gaji sebulan beribu raban yg can join that group.Maybe we can do like that..Just 'name' n inside that name have u from ronstudios,me from CMP and another name from outside there..:D..peace..

ronstudios a.k.a Abdul Hadi said...

that one purposely for pro..i dont is it appropriate for me to clarify myself as a pro?
huhuh..i dont think so..
maybe you guys now were the pro phtgrapher. i'm trying to inculcate the new environment within us..